Giorgio Graesan and Friends was born from idea to create a community based on mutual respect and designed to create a Better World through a Aesthetics research.

Život rodiny Graesan nebyl nikdy černo-bílý. Otec rodiny Luigi Graesan byl vášnivým dekoratérem. Hned po válce Luigi Graesan založil společnost ALPI COLORI na výrobu barev na vodní bázi a také pigmentových prášků. Jeho dva syny Giovanni a Giorgio se snažili držet krok se svým energickým otcem a učily se nejen úspěšně podnikat, ale převzali i jeho znalosti, tvůrčí zvědavost a touhu po růstu a inovaci.

V roce 1970 kdy byla založená společnost Alpi Parati, která produkovala tapety se syn Giorgio Graesan začal věnovat inovaci povrchových úprav stěn, s využitím inovativních marketingových technik, a nakonec se stal obchodním ředitelem.

První velká změna přišla v roce 1987. Na trh byla zavedena firma AQUARIA, která nabídla povrchovou úpravu stěn s metalickým efektem. Pro firmu to znamenalo první skutečnou marketingovou revoluci.

V roce 1990 se na trhu materiálu objevil fenomén – SPATULA STUHHI. Tento přírodní, snadnou aplikovatelný, umělecký a dekorativní materiál bylo možné získat ve velmi široké paletě barev.

Od tohoto okamžiku se paleta barev vyvinuta v plném rozsahu a roku 1996 byly uvedené barvy středomoří v kolekci “Colori di Portofino”, roku 1999 byly uvedené odstíny teplých barev «Sole di Maroka” (Marocké slunce) a v roce 2004 – barvy, které odráží energický a pulzující život v New Yorku.

Na začátku roku 2004, Giovanni opustil tento svět a jeho tapety, optimismus a touha po novosti navždy zůstanou v srdci každého, kdo ho znal.

In 2006 changed its name, become a leaner company of people, highlights the importance of relations with partners adding the word FRIENDS seizing its true purpose: the creation of a network of people respectful and happy to work toward individual and social improvement.

The continuous quest for the best communication strategies is the real engine business and the way of simplicity and consistency of the message has been covered in recent years through clean images and content riding the massive wave of change resulting from the information technology evolution.

2012 is a great changing year with the presentation of ‘Segui il tuo Istinto’ that will definitely change the boundaries of our surfaces using the third dimension and thus the depth in our finishes.

In 2015 he opened his first flagship store in Milan to declare our participation in the world of design and fashion.